Ultima noapte…

Și iat-o…! ultima noapte cu accent italian…
Mă străbat adânci incertitudini…oi fi vrând eu oare acasa? Dar mai este oare acolo ”acasă”?
Mă așteaptă o nouă poveste..Universitatea
Apoi afla-mi voi cărările…
Pe tata lăsa-l-voi pentru alte zile, alte luni,ori poate chiar și alți ani…Trist îmi e…
Mi-am umplut ochii de chipuri brune, străzi umbrite,vise împlinite, de mare, de munte, de viață..una altfel…una plină…una pe care aș fi vrut s-o descopăr în toată splendoarea-i..dar n-am putut-o face ..

Ei bine, povestea mea se termină aici…N-au să mai străbată picioarele mele podul până la mare, n-are să mai alinte marea gândul meu…n-are să mă mai îmbrățișeze tata de seară…Mă consolează doar posibilitatea unei alte aventuri…una românească…

Leave a Reply

