Nostalgie de toamnă

f86a17440145bb2cb146a907f954d0be
Trecut de 12
Un  nocturn 12, cald, cu miros de toamnă târzie
Aproape color, aproape gri
Mă inec în umeziala obrajilor proaspăt spălați de ploile gândurilor
Mi s-au tocit demult palmele scrisului
Mi s-au tocit și ideile
Le-am abandonat atât de des…

Aproape rușine îmi e să ascund un trup inert în haine noi, vii, parfumate
În zâmbete seinne, dulci, calde, aproape sincere
Simt o epuizare existentială
Simt că nu aș mai putea simți nimic…

 

Be Brave!

Leave a Reply

